ASIAKASTIETOLOMAKE (muut kuin satula-asiakkaat)
HUOM! LOMAKKEEN LÄHETYKSESSÄ OLLUT ONGELMAA!
Lomake antaa toisinaan herjan epäonnistuneesta lähetyksestä, mutta lomake tulostuu silti pienellä viiveellä sähköpostiini. Lomaketta siis ei tarvitse täyttää välttämättä uudelleen, mutta mikäli et saa vastausta kolmen arkipäivän kuluessa sähköpostiisi, otathan uudelleen yhteyttä.
Mikäli haluat käyttää maksutapana laskua, tutustu tietosuojaselosteeseen ja täydennä tämä lomake. Tietosuojaselosteen löydät klikkaamalla tätä.
Mikäli olet tuomassa satulaa huoltoon, täytä "Satula-asiakkaan asiakastietolomake", sillä satulatyöt vaativat suostumuksen satulapalveluiden ehtoihin.
Asiakastietoja käytetään ainoastaan laskutukseen. Ennakkomaksulaskua lukuun ottamatta laskutuksen hoitaa Klarna, joka tekee luottotietotarkastuksen ennen laskutuksen hyväksyntää.
Käteisellä tai kortilla maksaessa tätä lomaketta ei tarvitse täyttää.
Lomake antaa toisinaan herjan epäonnistuneesta lähetyksestä, mutta lomake tulostuu silti pienellä viiveellä sähköpostiini. Lomaketta siis ei tarvitse täyttää välttämättä uudelleen, mutta mikäli et saa vastausta kolmen arkipäivän kuluessa sähköpostiisi, otathan uudelleen yhteyttä.
Mikäli haluat käyttää maksutapana laskua, tutustu tietosuojaselosteeseen ja täydennä tämä lomake. Tietosuojaselosteen löydät klikkaamalla tätä.
Mikäli olet tuomassa satulaa huoltoon, täytä "Satula-asiakkaan asiakastietolomake", sillä satulatyöt vaativat suostumuksen satulapalveluiden ehtoihin.
Asiakastietoja käytetään ainoastaan laskutukseen. Ennakkomaksulaskua lukuun ottamatta laskutuksen hoitaa Klarna, joka tekee luottotietotarkastuksen ennen laskutuksen hyväksyntää.
Käteisellä tai kortilla maksaessa tätä lomaketta ei tarvitse täyttää.